Rumah Terbuka Idul Fitri 1429 Gamat Emas Sdn Bhd

Gambar bawah (Dari kiri) Segak sungguh Ustaz Wan Hamidi, Handsome sungguh Dr Syid Ayob, Tampan sungguh Encik Mat Hashim, Kacaknya En Salleh Sadon dan macho sungguh Hj Asmuin di hari raya....Encik Salleh jer yg masih soloo...he he he.Yang lain belum kahwin lagiiii...satu.


Pada 25 Oktober 2008, Sabtu, GESB telah mengadakan Majlis Rumah Terbuka untuk rakaniaga, usahawan, Pusat Jualan Utama (PJU), Stokis-stokis dan juga warga GESB bertempat di Ibu Pejabat GESB di Mines Water Front Business Park, Seri Kembangan. Berikut adalah gambar-gambar yang sempat dirakamkan:-



Kalau nak buat pesanan untuk G. Cafe Original (warna coklat), G Cafe (warna merah) dan G Cafe Pegaga (warna hijau) bolehlah buat pesanan di talian 019 2781665.



Gambar atas menunjukkan Encik Jumari (Pegawai Zon GESB) dan Puan Junidah (pegawai Khidmat Pelanggan GESB) yang banyak memberikan sokongan di dalam menjayakan perniagaan ini. Kedua-duanya memang berbakat besar dan akan menyertai Akademi Fantasia ke 7.. he he hee


Gambar di atas menunjukkan stokis-stokis di bawah rangkaian saya, tengah berbaju merah ialah Kak Sakyah (Stokis Singapura), sebelah kanan Kak Sakyah adalah isteri saya Stokis Bangsar, sebelah kanan isteri saya ialah Puan Hamidah berbaju oren (Stokis Masjid Tanah, Melaka) dan sebelah kanan puan Hamidah ialah Puan Orni Hashim (Stokis Kg Baru, KL) dan sebelah kanan beliau adalah Puan Haliza Shafie (Stokis Shah Alam). Terima kasih diucapkan kepada semua stokis-stokis di bawah rangkaian saya yang telah sudi hadir dan memberikan komitmen di dalam perjuangan memartabatkan produk bangsa ini.



(Dari kiri) Puan Sakyah (stokis Singapura), Puan Orni (Stokis Kg Baru), Puan Hamidah (Stokis Masjid Tanah) dan Puan Azmawati (isteri) Stokis Bangsar sedang berposing di kaunter GESB.

Gambar menunjukkan leader hebat kami Ustaz Wan Hamidi Wan Mat dan keluarga sedang menjamu selera daging kambing panggang.. udah-udah lah tu Ustaz he he ..

Wahhhh.. Encik Malek dan Puan Siti Zubaidah (isteri) berselera nampaknyerrr.... nak bawak ke mana juadah tuu...cukup kerr??? he he he Pasti Gamat!

Semoga GESB lebih maju dan cemerlang pada masa akan datang.










































































Comments

Popular posts from this blog

Jangan Ada Benci - Casey

SOAL JAWAB MENGENAI FEMMINA

Sebaik-baik Doktor Adalah Diri Sendiri